Veelgestelde vragen

 

1. Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?
U kunt op de volgende manieren betalen:
- Met Ideal
- Bij afhalen

2. Hoeveel verzendkosten komen er bij mijn bestelling?
De verzendkosten zijn, ongeacht het gewicht, € 6,95 per pakket. Is de bestelling zo groot dat deze niet in één verpakking kan worden verzonden, dan kunnen wij meer verzendkosten in rekening brengen. Hiervoor ontvangt u dan een betaalverzoek.
Mocht uw bestelling in een enveloppe passen en door de brievenbus kunnen dan zullen de kosten € 4,50 zijn.

3. Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Wij doen ons best nog op de dag dat u bestelt, de producten te knippen en te versturen. Bestelt u buiten openingstijd van de winkel, dan kunnen wij niet eerder dan de volgende dag de bestelling knippen. Wij doen ons uiterste beste de pakjes zo snel mogelijk aan de vervoerder mee te geven. Houd er echter rekening mee dat het 2-3 dagen kan duren voor u iets ontvangt. Ook kunt u rekening houden met het volgende overzicht:

Besteldag              Verzenddag
maandag               dinsdag
dinsdag                 dinsdag of woensdag
woensdag              woensdag of donderdag
donderdag             donderdag of vrijdag
vrijdag                   vrijdag of zaterdag
zaterdag                zaterdag of dinsdag 
zondag                  dinsdag

Als u op de dag bestelt voor 12:00 uur, proberen wij nog dezelfde dag te verzenden. Na 12:00 uur kunnen we dit zeker niet meer garanderen.

4. Mijn bestelling is betaald maar het product is uitverkocht. Wat nu?
Is een product uitverkocht? Dan nemen wij contact met u op. Kunnen wij u geen alternatief bieden? Dan krijgt u uiteraard zo snel mogelijk uw geld terug. Houd er rekening mee dat dit in drukke periodes tot een week kan duren. 

5. Mogen artikelen terug gestuurd worden?
Ja, dat mag. Maar alleen als het niet om voor u geknipte stof gaat. Deze mogen niet worden teruggestuurd. Daarnaast komen de kosten van het terugsturen voor uw eigen rekening. En de spullen die worden terug gestuurd, mogen niet zijn gebruikt of gebruiksporen bevatten.

6. Wat als een deel van mijn bestelling uitverkocht is?
Voordat wij uw bestelling knippen, zorgen wij dat wij genoeg van alles hebben. Is dit niet het geval, dan zullen wij contact met u opnemen.

7. Als een stof qua kleur niet bij het geheel past waar ik het bij wilde combineren of qua kleur tegenvalt, mag ik het dan terugsturen?
Nee, helaas kunt u geen enkele voor u geknipte stof terugsturen. Dus ook niet als de kleur tegenvalt. Wilt u zeker weten dat de kleur is zoals u wenst, kunt u een stofstaal bestellen. Mocht u twee stoffen met elkaar willen combineren, dan kunnen wij beoordelen of de kleuren bij elkaar passen. Zet u dan in de opmerkingen bij de bestelling welke stoffen bij elkaar horen.

8. Kan ik via internet een bestelling doen en ophalen in de winkel?
Ja, u kunt uw bestelling via onze website doen en ophalen in de winkel. U kunt dit aan het eind van de bestelling aangeven.

9. Als ik veel meters van een soort stof nodig hebt of meerdere stoffen met grotere hoeveelheden, heeft u dit dan op voorraad of hoelang duurt het voordat ik erover kan beschikken?
Als u veel meters van een stof nodig hebt, meer dan wij op voorraad hebben in de webshop, neemt u dan contact met ons op. 

10. Ik heb eigenlijk iets nodig wat niet op uw website staat, heeft u dit toch of kunt u hier aankomen?
Zoekt u iets wat we volgens onze website niet hebben, neemt u dan contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij kijken dan of wij het voor u ergens kunnen bestellen.

11. Mag ik foto's van uw website gebruiken voor mijn eigen website of andere doeleinden?
Nee, alles op deze website is auteursrechtelijk beschermd. U mag geen beelden voor uw eigen gebruik van deze website halen.

12. Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik heb besteld?
Helaas kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen in uw bestelling zodra deze is geplaatst. Als u per ongeluk iets verkeerd heeft besteld, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We doen ons best om een oplossing te vinden, maar dit hangt af van de status van de bestelling.

13. Hoe weet ik welke stoffen het beste bij mijn project passen?
Als je twijfelt over welke stof het beste geschikt is voor jouw project, kun je altijd contact met ons opnemen voor advies. We helpen je graag bij het kiezen van de juiste stof op basis van je wensen en het soort project.

14. Kan ik een stofstaal ontvangen voordat ik een grote bestelling plaats?
Ja, we bieden stofstalen aan zodat je de stof kunt voelen en de kleur kunt beoordelen voordat je een grotere bestelling plaatst.

15. Zijn de stoffen wasbaar?
De meeste van onze stoffen zijn wasbaar, maar de wasinstructies kunnen variëren afhankelijk van de stofsoort. De specifieke zorginstructies vind je in de productbeschrijving bij de stof, maar als je twijfelt, kun je altijd contact met ons opnemen voor meer informatie.

16. Wat gebeurt er als mijn pakket beschadigd aankomt?
Als je pakket beschadigd is bij ontvangst, neem dan direct contact met ons op, bij voorkeur met foto's van de beschadigde verpakking en de inhoud. We helpen je graag met een oplossing.

17. Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten leveren?
Ja, je kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres opgeven dan het factuuradres. 

18. Wat moet ik doen als ik een fout zie in mijn bestelling (bijvoorbeeld verkeerde stof of hoeveelheid)?
Controleer altijd je bestelling goed bij ontvangst. Als er iets mis is met je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we dit kunnen oplossen.

19. Hebben jullie een nieuwsbrief of speciale aanbiedingen?
Ja, je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van nieuwe stoffen, aanbiedingen en kortingen. 

20. Kan ik ook een persoonlijke stof kiezen voor mijn bestelling (bijv. voor een specifiek project)?
Als je een specifieke stof in gedachten hebt die we niet op de website hebben, neem dan contact met ons op. We kijken of we iets kunnen bestellen dat aan jouw wensen voldoet.

21. Kan ik ook op factuur kopen?
Momenteel bieden we geen mogelijkheid om op factuur te kopen, maar we hebben wel veilige betaalmethodes zoals Ideal en betaling bij afhalen.

Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN